Lediga Jobb

Fastighetstekniker till Trianon

Brinner du för service och trivs med att arbeta i en omväxlande roll? Har du tidigare erfarenhet från fastighetsbranschen och vill ingå i ett sammansvetsat team med en härlig gemenskap? Vi söker dig som är kommunikativ, initiativtagande och har ett tekniskt intresse till rollen som fastighetstekniker hos Fastighets AB Trianon. Välkommen med din ansökan redan idag!

Sök denna tjänst

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag med mycket goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Fastighets AB Trianon har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt.

Om företaget

Fastighets AB Trianon, med sin basi Malmö, är ett ledande fastighetsbolag med ett starkt fokus på att skapa långsiktigt värde genom ägande, förvaltning och utveckling av fastigheter. Vi äger och förvaltar en diversifierad portfölj av både bostads- och kommersiella fastigheter, där vårt mål är att förvalta hållbara och attraktiva miljöer för såväl privatpersoner som företag. I dagsläget äger vi mer än 5000 lägenheter. Vår affärsidé grundar sig på att leverera fastigheter som möter både nutida och framtida behov, med särskild tonvikt på långsiktig hållbarhet, både ur ett ekonomiskt och miljömässigt perspektiv. Genom att aktivt utveckla och förvalta våra fastigheter strävar vi efter att skapa värden som både våra hyresgäster och samhället kan ha nytta av.

Vi på Trianon är stolta över vårt engagemang för innovation och samhällsutveckling, och vi arbetar nära våra hyresgäster för att skapa en positiv och långvarig relation. Vårt fokus på kvalitet, service och hållbarhet genomsyrar hela vår verksamhet, och vi ser varje fastighetsprojekt som en möjlighet att bidra till att forma framtidens bostäder och arbetsmiljöer.

Arbetsuppgifter

Rollen som fastighetstekniker är varierad och ingen dag är den andra lik. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera och åtgärda inkomna felanmälningar och serviceärenden. Som fastighetstekniker är du främsta kontaktperson för hyresgästerna vid uppkomna ärenden där ditt fokus är att ge hyresgästerna ett välkomnande bemötande och en positiv upplevelse. Dina arbetsuppgifter innefattar även daglig rondering, dokumentation, skötsel, service och underhåll av fastigheterna. Du följer säkerhetsrutiner och arbetar ständigt med förbättringar för att optimera fastighetens funktion och hållbarhet.

• Daglig rondering och tillsyn av fastigheter
• Ansvara för tagg- och nyckelhantering samt dokumentera utförda arbeten och underhållsåtgärder i Vitec
• Ansvara för SBA (systematiskt brandskyddsarbete) tillsammans med förvaltare
• Besiktning av lägenheter
• Skapa och upprätthålla goda relationer med hög servicenivå till Trianons hyresgäster i lägenheter och lokaler

Trianon arbetar aktivt med arbetsmiljö och arbetsplatskultur där du tillsammans med dina kollegor blir en del av en härlig gemenskap. Du erbjuds en gedigen introduktion för att komma in i organisationen och rollen på bästa sätt.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Några års arbetslivserfarenhet av en roll med liknande arbetsuppgifter eller inom liknande tekniskt serviceyrke
• Erfarenhet från arbete med kommersiella fastigheter är meriterande
• Kunskap om tekniska installationer, såsom ventilation, el och VVS är meriterande
• God dator- och systemvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
• B-körkort

Vi tror att du som söker är en person som trivs i en roll där du ges möjlighet att hjälpa kunder och ge förstklassig service som bidrar till hög kundnöjdhet. För att lyckas i rollen ser vi att du är en prestigelös person som trivs med varierande arbetsuppgifter. Då du är ansiktet utåt för Trianon är du mån om att ha ett professionellt och välkomnande bemötande gentemot hyresgäster och andra kontaktytor. Du har lätt för att samarbeta med andra och är lyhörd för hyresgästernas önskemål. Tack vare ditt strukturerade arbetssätt har du förmågan att prioritera bland uppgifter och hålla ordning. Slutligen ser vi att du är noggrann i utförandet av dina arbetsuppgifter. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Vi är ett tillväxtföretag som tror på att skapa skillnad genom högre engagemang. När vi är framgångsrika blir effekten att människor får jobb och företag stärks genom rätt medarbetare. Idag är vi ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige.

Copyright © 2020 | Bravura Sverige AB